Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Kutno - Wypożyczalnia
(1)
Autor
Arwaniti Anna
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dudek, Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia jungowska
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Sukces
(1)
Gatunek
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Świat opanowany przez technologie potrzebuje liderów, menedżerów, ekspertów, którzy potrafią słuchać, obserwować, myśleć i uczyć się odpowiedzi na nowe wyzwania. Potrzebuje liderów z intuicją oraz z empatią, podstawowym składnikiem inteligencji emocjonalnej. I tym zajmuje się psychologia, czyli „nauka o duszy”. Jej rosnącą rolę wyraża teza: „Czas na psychologię lidera w biznesie!”. Rozmowy ukazują niekiedy biznes, a zwłaszcza korporacje i ambicje liderów, w krzywym zwierciadle. Jest to obraz krytyczny, ale poszukujący optymistycznych rozwiązań. Biznes staje się ważną częścią kultury, a psychologia ma pomóc przedsiębiorcom stworzyć lepszą wersję kultury biznesowej, na miarę ambicji i na miarę możliwości, jakie się przed nami otwierają. Autor książki, dr Zenon Waldemar Dudek, jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51606 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej