Sorting
Source
Katalog zbiorów
(16)
Form of Work
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(3)
Status
available
(17)
unavailable
(1)
Branch
Zgierz - Wypożyczalnia
(7)
Kutno - Wypożyczalnia
(8)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(3)
Author
Skura Małgorzata
(7)
Lisicki Michał (1969- )
(5)
Lisicki Michał
(2)
Nowik Jerzy
(2)
Dąbek Krystyna
(1)
Dłużak Marta
(1)
Fiedler Maria
(1)
Gryzińska Elżbieta
(1)
Krysiak Beata
(1)
Moroz Henryk
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Podleśna Małgorzata
(1)
Wojciechowska Krystyna
(1)
Zielińska Krystyna (psycholog)
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Audience Group
Nauczyciele
(3)
Przedszkola
(3)
Nauczanie początkowe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
Matematyka
(16)
Gry edukacyjne
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Przedszkola
(2)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Zwalczanie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Książki dla przedszkolaków
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
16 results Filter
Book
In basket
Matematyka już w przedszkolu / Maria Fiedler. - Wyd. 3 popr. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1991. - 170, [2] s. : rys. ; 20 cm.
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37773, 44031 (2 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 24452, 24450, 24451 (3 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42475 (1 egz.)
Book
In basket
Subject
Książka dla nauczycieli przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej, która pomoże znaleźć odpowiedzi na pytania: Czego chcę nauczyć? Po co tego uczę? Czy zdobywane przez dzieci wiadomości i umiejętności będą dla nich zrozumiałe i będą im potrzebne? Czy mają charakter wspomagający - służą tylko przygotowaniu ucznia do poznawania innych ważnych treści? A może mają charakter propedeutyczny i dopiero w dalszej edukacji będą poznawane dokładniej? Jak pracować z dzieckiem, by przygotować je do dalszej nauki? W publikacji Autor próbuje znaleźć odpowiedzi na te pytania i wskazać kierunki dalszych samodzielnych poszukiwań. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej przedstawione są zagadnienia metodyki kształcenia matematycznego w edukacji wczesnoszkolnej dostosowane do obowiązującej Podstawy programowej. W obecnym, drugim wydaniu, uzupełniono je o podstawowe zagadnienia edukacji matematycznej w przedszkolu. Druga część jest krótkim repetytorium z podstaw matematyki użytecznej dla nauczycieli, by mogli łatwiej dostrzec związki między matematyką w edukacji wczesnoszkolnej i matematyką w klasach starszych. Książka zawiera skrócony tekst Podstawy programowej dla przedszkoli i klas I-III. [wybrane fragmenty dotyczące edukacji matematycznej]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48710 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48473 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48475 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48474 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50524 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 49116 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50525 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50693 (1 egz.)
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48863 (1 egz.)
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45464, 45259, 45465 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47715 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47714 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Jak Wspomagać Rozwój Przedszkolaka.)
Zbiór kart pracy na zajęcia wspomagające rozwój przedszkolaków (3-, 4- i 5-latków). W zeszycie znajdują się materiały wspomagające rozwój myślenia dziecięcego: ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość wzrokową, zagadki, opowiadania oraz rozwój kompetencji matematycznych: zabawy ułatwiające m.in. zdobycie poprzez dzieci orientacji w schemacie ciała, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych, poznawanie liczb naturalnych i cyfr, przyswajanie określeń czasu. Zawarte karty pracy posiadają trzy poziomy trudności. Doskonale nadają się do prowadzenia zajęć indywidualnych i grupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44746 (1 egz.)
Book
In basket
Tekst częśc. ang., czes., słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Podstawowym warunkiem edukacji małego dziecka - tworzonej zgodnie z humanistyczną, poznawczą i transgresyjną koncepcją rozumienia człowieka - jest jak najlepsze przygotowanie do pracy pedagogicznej nauczycieli-wychowawców. Wszystkie społeczeństwa zarówno w przeszłości, jak i współcześnie chcą mieć przede wszystkim dobrych nauczycieli, ponieważ zdają sobie sprawę z tego, że od nich zależy jakość edukacji, która: [...] w znacznym stopniu wyznacza losy życiowe ludzi, szanse rozwojowe społeczeństw, przemiany cywilizacyjne. Jakość edukacji zależy od wielu czynników, a wśród nich szczególną rolę odgrywa przygotowanie nauczycieli, ich osobowość i stosowane metody pracy. Zrozumiałe więc jest odwieczne zainteresowanie sprawami zawodu nauczycielskiego. Opracowania zamieszczone w tym tomie są poświęcone właśnie przygotowaniu do pracy i pracy zawodowej nauczycieli-wychowawców w przedszkolu i w klasach I-III szkoły podstawowej. Tom składa się z trzech części. W pierwszej można znaleźć autorskie propozycje dotyczące m.in. współczesnych wyzwań dla szkoły i nauczyciela w kontekście przygotowania dzieci do uczenia się przez całe życie, oceny (nie)gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia oraz sposobów zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Autorzy wszystkich tekstów zwracają uwagę na relacje między zaleceniami płynącymi z teorii (czy szerzej - wiedzy) pedagogicznej, poczynaniami w zakresie polityki oświatowej a praktyką edukacyjną w zakresie kształcenia i wychowania małych dzieci. Kolejna część zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją nauczycieli u naszych południowych sąsiadów. Autorki opracowań szczególne znaczenie przypisują pedagogicznym oraz psychologicznym aspektom działań edukacyjnych podejmowanych przez nauczyciela przedszkolnego i wczesnoszkolnego, wspomagających rozwój i kształcenie dziecka, a także porównują propozycje merytoryczne i rozwiązania metodyczne stosowane w Czechach, na Słowacji oraz w Polsce. Tom zamyka część będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w tej części opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących roli i zadań współczesnego nauczyciela oraz potrzebach i możliwościach wychowania międzykulturowego w przedszkolu i w klasach I-III. Przywołane rezultaty poczynań empirycznych wraz z ich analizą i interpretacją odnoszą się również do umiejętności językowych i matematycznych studentów, których badania zostały zainspirowane Ogólnopolskimi Badaniami Umiejętności Trzecioklasistów OBUT 2011.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 48690 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again