Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
unavailable
(1)
Branch
Kutno - Wypożyczalnia
(1)
Author
Arwaniti Anna
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Dudek, Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia jungowska
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Sukces
(1)
Genre/Form
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Świat opanowany przez technologie potrzebuje liderów, menedżerów, ekspertów, którzy potrafią słuchać, obserwować, myśleć i uczyć się odpowiedzi na nowe wyzwania. Potrzebuje liderów z intuicją oraz z empatią, podstawowym składnikiem inteligencji emocjonalnej. I tym zajmuje się psychologia, czyli „nauka o duszy”. Jej rosnącą rolę wyraża teza: „Czas na psychologię lidera w biznesie!”. Rozmowy ukazują niekiedy biznes, a zwłaszcza korporacje i ambicje liderów, w krzywym zwierciadle. Jest to obraz krytyczny, ale poszukujący optymistycznych rozwiązań. Biznes staje się ważną częścią kultury, a psychologia ma pomóc przedsiębiorcom stworzyć lepszą wersję kultury biznesowej, na miarę ambicji i na miarę możliwości, jakie się przed nami otwierają. Autor książki, dr Zenon Waldemar Dudek, jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 51606 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again