Sorting
Source
Katalog zbiorów
(13)
Form of Work
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Zgierz - Wypożyczalnia
(4)
Kutno - Wypożyczalnia
(6)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(3)
Author
Hadnagy Christopher
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Bostrom Nick (1973- )
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Costi Melina
(1)
Douglas Mark
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Griffiths Chris
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Medlicott Caragh
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mrówka Dorota
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Sander Edyta
(1)
Skała Marek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zieliński Kamil (psycholog)
(1)
Łowińska Anna
(1)
Year
2020 - 2025
(13)
Time Period of Creation
2001-
(13)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Audience Group
Dyrektorzy HR
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Subject
Manipulacja (psychologia)
(2)
Socjotechnika
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Charakter
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Detekcja kłamstwa
(1)
Dezinformacja
(1)
Fake news
(1)
Futurologia
(1)
Gniew
(1)
Heurystyka
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Kłamstwo
(1)
Luka kompetencyjna
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Oszustwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Pracownicy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samokontrola
(1)
Samoopieka
(1)
Samooszukiwanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Transhumanizm
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(8)
Opracowanie
(5)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Psychologia
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
13 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53709 (1 egz.)
Book
In basket
Tabele.
Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co - mamy nadzieję - zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48012 (1 egz.)
Book
In basket
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 51413 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53595 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee. (prof. dr hab. Zbigniew Nęcki)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 51442 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 51678 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 54353 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47016 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The creative thinking handbook : your step-by-step guide to problem solving in business. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zgierz - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53779 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 47716 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 51942 (1 egz.)
Book
In basket
Wszyscy kłamią! Obiektywna prawda o nas, ludziach, także o Tobie, jest taka: wszyscy kłamiemy i oszukujemy. Czasem działając z nie do końca czystych pobudek, choćby podkręcając opowieści o własnych osiągnięciach podczas starania się o nową posadę, czasem kierując się czystą dobrocią serca albo - jeśli chcemy komuś oszczędzić przykrych wiadomości - taktem, uprzejmością, skromnością itd. Kłamiemy, ponieważ jesteśmy ludźmi. I choć czasem kłamstwo nas zawstydza, jest na swój sposób... normalne. Książka omawia wszelkie formy oszukiwania: kłamstwo, dezinformacje i fake newsy, oszustwa i autooszustwa. Dzięki niej poznasz psychiczne podstawy naszych kłamstw i kłamstewek. Dowiesz się, jak ludzką podatność na sensacje i fake newsy wykorzystują media, politycy, celebryci, a także różnej maści szarlatani. Wreszcie - nauczysz się rozpoznawać kłamców i identyfikować ich taktyki. Poznaj prawdę o świecie zaludnionym przez mniejszych i większych oszustów!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 52039 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Autor tekstu i autor przedmowy według okładki.
Tytuł oryginału: Social engineering : the science of human hacking.
Inżynieria społeczna określa sposoby wpływania na drugiego człowieka w celu nakłonienia go do działania, które może być niezgodne z jego osobistym interesem. Koszt użycia socjotechnik jest bardzo niski, ryzyko - akceptowalne, a korzyści bywają ogromne. Uważa się, że socjotechniki są nieodzownym narzędziem hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Oczywiście, nie zawsze intencje towarzyszące stosowaniu inżynierii społecznej zasługują na potępienie: tego rodzaju działanie przy kampaniach edukacyjnych, akcjach charytatywnych czy w marketingu trudno jednoznacznie nazywać nieetycznym. Niemniej wiedza o socjotechnikach staje się obecnie bardzo ważna, choćby po to, aby skutecznie bronić się przed atakami tego typu. To drugie, przejrzane i gruntownie zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika po różnych technikach inżynierii społecznej, od klasycznych po najnowocześniejsze. Przedstawiono tu naukowe podwaliny socjotechnik, a poszczególne metody, takie jak tworzenie pretekstu, modelowanie komunikacji, tailgating czy phishing, opisano z przywołaniem rzeczywistych zdarzeń. Książka pozwala zrozumieć, jak łatwo jest skłonić ludzi do podjęcia szkodliwych decyzji, a równocześnie podpowiada, jak można skutecznie bronić się przed socjotechnikami. Są one coraz powszechniejsze: w ciągu ostatnich kilku lat ich zastosowanie bardzo się rozpowszechniło - i dotyczy to zarówno przestępców, jak i najzupełniej legalnie działających profesjonalistów. W tej książce między innymi: najnowsze osiągnięcia zawodowej socjotechniki stosowanie białego wywiadu, manipulacja relacjami, praca na emocjach testy penetracyjne, phishing, vishing, podszywanie się budowanie systemu obrony przed atakami socjotechnicznymi wykorzystanie umiejętności miękkich w inżynierii społecznej Inżynieria społeczna: najważniejsze narzędzie hakerów, polityków i... aktywistów!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50455 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again