Rodzice
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(128)
Forma i typ
Książki
(126)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(14)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Zgierz - Wypożyczalnia
(50)
Kutno - Wypożyczalnia
(54)
Kutno - Czytelnia
(1)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(32)
Autor
Filipczuk Halina (1924-2003)
(7)
Bartosik Jolanta
(5)
Christopher Cindy J
(5)
Babiuch Małgorzata
(4)
Ziemska Maria (?-2010)
(4)
Garstka Tomasz
(3)
Janicka Iwona (psycholog)
(3)
Kasprzyk Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Maksymowska Ewa
(3)
Nowosad Inetta
(3)
Werwicka Monika
(3)
Allen David M. (1949- )
(2)
Cieśla Elżbieta
(2)
Dałkowska Katarzyna
(2)
Juul Jesper (1948-2019)
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kozieł Beata
(2)
Kołodziejska Elżbieta
(2)
Lachowska - Żarska Ewa
(2)
Lipiński Stanisław
(2)
Sax Leonard
(2)
Schier Katarzyna (1958- )
(2)
Sokołowska Alicja
(2)
Syska Dariusz
(2)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(2)
Andruszko Robert
(1)
Arustowicz Krystyna
(1)
Bajko Małgorzata
(1)
Bakiera Lucyna
(1)
Banasiak Małgorzata
(1)
Bartz Wayne R. (1938- )
(1)
Basaj Agnieszka
(1)
Beer Ulrich (1932- )
(1)
Beer Ulrich (1932- ). Jak żyć?
(1)
Beer Ulrich (1932- ). Matka - dziewczyna do wszystkiego?
(1)
Beisert Maria (1951- )
(1)
Berdychová Jana (1909-2007)
(1)
Bielicka Izabela (1915- )
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bradley Elizabeth H. (1962- )
(1)
Bronk Dorota
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Całek Grzegorz (1971- )
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Chapman Gary D
(1)
Chapman Gary D. (1938-)
(1)
Charczuk Barbara
(1)
Chętkowski Dariusz (1970- )
(1)
Coleman Joshua
(1)
Cooper Glenn (1953- )
(1)
Covey Sean
(1)
Czerska Aneta
(1)
Czerwińska-Klemke Elżbieta (1958-)
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dix Paul
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Eichelberger Wojciech. Wywiad
(1)
Emanuel Louise (1953- )
(1)
Fechner - Sędzicka Iwona
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Frąckowiak Marzena
(1)
Gibson Lindsay C
(1)
Gralak Anna
(1)
Grounds Rhian
(1)
Grygielski Michał
(1)
Grzymowicz Sabina
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gutek Alina
(1)
Hansen Mark Victor
(1)
Harwas-Napierała Barbara (1947- )
(1)
Hendrych Kornelia
(1)
Hermanowska Magdalena
(1)
Hoffman Kent
(1)
Jagielska Katarzyna
(1)
Jagieła Jarosław
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
James Stephen (1973- )
(1)
Janiszewska Monika (dziennikarka)
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jaroszek Kinga
(1)
Jatowska Magdalena
(1)
Kerangal Maylis de (1967- )
(1)
Kiełczewska Anna Katarzyna
(1)
Kirenko Janusz (1954- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kmita Grażyna
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Konieczna Agnieszka
(1)
Kopik Aldona
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Korzeniecka-Kozerska Agata
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kotlarek Monika
(1)
Kozdrowicz Ewa
(1)
Kozłowski Paweł (psycholog)
(1)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(1)
Krzysztoszek Zofia
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
1945-1989
(3)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(128)
Język
polski
(128)
Odbiorca
Rodzice
(14)
Nauczyciele
(12)
Dorosłe dzieci z rodzin dysfunkcyjnych
(2)
Dorośli
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Literatura polska
(2226)
Polska
(2213)
Język polski
(1875)
Poezja polska
(1233)
Matematyka
(1113)
Rodzice
(-)
Nauczanie początkowe
(1017)
Wychowanie
(958)
Literatura
(904)
Psychologia
(893)
Pedagogika
(862)
Wychowanie w rodzinie
(859)
Filozofia
(777)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(773)
Historia
(772)
Szkolnictwo
(731)
Wychowanie przedszkolne
(714)
Nauczyciele
(675)
Młodzież
(650)
Pamiętniki polskie
(629)
Fizyka
(598)
Dzieci
(597)
Metody nauczania
(592)
Psychologia dziecka
(588)
Zapobieganie
(585)
Nauczanie
(582)
Sztuka
(549)
Publicystyka polska
(527)
Opowiadanie polskie
(520)
II wojna światowa (1939-1945)
(519)
Literatura młodzieżowa polska
(509)
Rodzina
(473)
Zwalczanie
(462)
Pisarze polscy
(457)
Dziecko
(446)
Muzyka
(444)
Socjologia
(429)
Czytanie
(415)
Kultura
(391)
Uczniowie
(384)
Wojsko
(384)
Kobieta
(382)
Praca
(382)
Język angielski
(378)
Chemia
(372)
Psychoterapia
(366)
Oświata
(356)
Dramat polski
(355)
Relacje międzyludzkie
(353)
Uczenie się
(342)
Nauczanie zintegrowane
(335)
Przyroda
(333)
Biologia
(328)
Osobowość
(316)
Zwierzęta
(310)
Język rosyjski
(302)
Warszawa
(301)
Rośliny
(297)
Gry i zabawy
(287)
Powieść angielska
(287)
Język polski (przedmiot szkolny)
(284)
Język niemiecki
(277)
Unia Europejska
(275)
Pedagogika specjalna
(273)
Uczucia
(268)
Psychologia wychowawcza
(267)
Psychologia społeczna
(266)
Nauka
(259)
Gry edukacyjne
(253)
Ekologia
(251)
Polityka międzynarodowa
(251)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(249)
Mowa
(248)
Matura
(243)
Geografia
(242)
Młodzież szkolna
(242)
Etyka
(239)
Prawo
(236)
Polityka wewnętrzna
(229)
Powieść francuska
(229)
Podręczniki
(227)
zzz
(225)
Zarządzanie
(224)
Psychologia rozwojowa
(220)
Technika
(219)
Szkolnictwo podstawowe
(217)
Bibliotekarstwo
(212)
Środowisko człowieka
(209)
Powieść rosyjska
(205)
Gry i zabawy ruchowe
(203)
Przedsiębiorstwo
(203)
Literatura dziecięca polska
(195)
Powieść polska
(194)
Dziecko trudne
(187)
Ochrona środowiska
(185)
Alkoholizm
(184)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(183)
Teatr
(183)
Żydzi
(183)
Polityka
(182)
Internet
(180)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1918-1939
(2)
1989-
(2)
1939-1945
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Jastrzębie-Zdrój (woj. śląskie)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Francja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(44)
Wydawnictwa popularne
(8)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Antologia
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiady
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(25)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(25)
Psychologia
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Dom i ogród
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
128 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kompetentny Nauczyciel)
(Pedagogika)
Wiele osób, które wybrały zawód nauczyciela, uczy się na studiach, jak pracować z dziećmi. Mało kto mówi im, jak współpracować z rodzicami tych dzieci. Książka ta odpowiada na wiele istotnych pytań: jak można zainteresować rodzica tym, co dzieje się w szkole? Jak w profesjonalny sposób informować o ocenach ucznia? Jak rozwiązać problemy pojawiające się w kontaktach nauczyciel - rodzic? Jak wreszcie przeprowadzić wywiadówkę i opowiedzieć rodzicom o słabych i mocnych stronach ich pociechy?
Opisane przez autorkę sposoby zostały sprawdzone w wielu szkołach i na pewno okażą się przydatne zarówno studentom przygotowującym się do pracy nauczyciela, jak i doświadczonym nauczycielom oraz pracownikom administracji szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Kompetentny Nauczyciel)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Kompetentny Nauczyciel)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47269 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W polskich szkołach rośnie odsetek dzieci, które nie radzą sobie z wyzwaniami, jakie stawia szkoła, a odsetek dzieci z dysleksją przekracza średnią europejską. Podczas gdy Komisja Europejska zaleca przygotowanie uczniów do nauki czytania w ramach edukacji przedszkolnej, to w podstawie programowej nie wymaga się nauczania czytania dzieci przedszkolnych, a zapisy podstawy programowej mają przeciwdziałać wymuszaniu przez rodziców nauczania czytania na nauczycielach przedszkolnych. Zauważono, iż mimo prowadzenia nauczania czytania w przedszkolach, a następnie ponownej nauki czytania w szkole, wyniki takiej edukacji nie są zadowalające. Okazało się, że stosowanie metod szkolnych w wieku przedszkolnym nie przynosi efektów, a wręcz utrudnia naukę czytania oraz niszczy naturalne zdolności małego dziecka. Czytanie należy traktować jako bardzo złożoną funkcję mózgu, w którą zaangażowanych jest wiele jego obszarów, i która rozwija się przez wiele lat, gdyż wymaga bardzo dobrych połączeń między różnymi obszarami mózgu. Czytanie wymaga sprawności mózgu na jeszcze wyższym poziomie niż mowa, dlatego konieczne staje się przeznaczenie na kształtowanie tej umiejętności pierwszych sześciu lat życia, kiedy mózg jest najbardziej plastyczny. Tematem publikacji jest wczesnodziecięca nauka czytania dla dzieci najmłodszych. Po raz pierwszy została przedstawiona metoda nauki czytania w języku polskim dla dzieci od urodzenia, która jest dla nich interesująca, a dla rodziców łatwa do zastosowania. Metoda Cudowne Dziecko rozwija wzrok, słuch i mowę dziecka, kształtuje myślenie operacyjne oraz świadomość otaczającego świata. Rozbudza w dzieciach miłość do czytania, pozwala na samodzielne odszyfrowanie kodu liter oraz czytanie i rozpoznawanie znaczenia wyrazów, zdań i tekstów. Nawet dzieciom uczonym sporadycznie daje dobre podstawy do dalszej nauki czytania, gdyż w odpowiedzi na doświadczenia w krytycznym okresie rozwoju dokonuje się rozwój zaangażowanych struktur nerwowych. Po raz pierwszy została zbadana efektywność nauki czytania. Po raz pierwszy metoda nauki czytania została poddana weryfikacji. W tym celu określono różne przejawy zachowania dziecka świadczące o efektywności nauki czytania metodą Cudowne Dziecko. Poznano czynniki sprzyjające nauce czytania i zwiększające jej efektywność oraz określono czynniki utrudniające naukę czytania i zmniejszające efektywność. Badania efektywności metody Cudowne Dziecko trwały 10 lat, a na ich podstawie ustalono, że efektywność metody wynosi ponad 90%, czyli u prawie każdego dziecka rodzice zauważyli spodziewane efekty. Dokonano też konfrontacji teorii dotyczących rozwoju jako wyniku nauczania, teorii dotyczących wczesnodziecięcej edukacji i znaczenia stymulacji mózgu w krytycznym okresie życia dla dalszej edukacji i rozwoju. Nowe koncepcje nauczania zostały zestawione z teorią kulturowo-historyczną Lwa S. Wygotskiego, praktycznymi wnioskami z prac Glenna Domana i Makoto Shichidy. Na tej podstawie skonstruowano teorię dotyczącą wczesnodziecięcej nauki czytania i opracowano metodę nauki czytania dla dzieci od urodzenia do szóstego roku życia. Motywem przewodnim książki jest przekonanie, że wartość człowieka nie leży w wiedzy, ale w miłości do niej i chęci jej pogłębiania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49592 (1 egz.)
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44235 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Horyzonty Pedagogiczne, T.1)
Książkę tę chcielibyśmy polecić pedagogom specjalnym, nauczycielom praktykom, studentom kierunków pedagogicznych i wszystkim osobom zainteresowanym problematyką niepełnosprawności. Rozważania w niej podjęte zmierzają do znalezienia odpowiedzi na pytanie o kierunki rozwoju pedagogiki specjalnej. Zmiana stosunku do osób z niepełnosprawnością i wyobrażeń o samej niepełnosprawności, postrzeganie jednostki jako autonomicznego podmiotu, pluralizm zachowań i wyborów oraz przemiany w prawodawstwie to niektóre z konsekwencji tych przeobrażeń dla funkcjonowania osób z niepełnosprawnością omawiane w tomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne wskazówki, jak nawiązać dobry kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy. Paul Dix, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 22)
Tom pomyślany jako podsumowanie serii okazał się podwójnym pożegnaniem - zamierzonym pożegnaniem z serią oraz, niestety, pożegnaniem z Autorką. [...] Przychodzi smutne skojarzenie z mądrą myślą wyrażoną przez księdza Jana Twardowskiego - trzeba się śpieszyć, by dzielić dobro. Pozostaje po Bronisławie Dymarze dobra pamięć, pamięć o szlachetnym Człowieku, zaangażowanej Nauczycielce, Autorce oryginalnych prac. Sięgajmy zatem do Jej dzieł i przeżywajmy tę formę - także ważnego - współbycia. [...] Powstała książka niewielka pod względem objętości, ale spełniająca wiele funkcji. Jest to podsumowanie serii, ale również przegląd poglądów, koncepcji i teorii wychowania, a także praktyk edukacyjnych z XIX i XX wieku. Ponadto jest to oryginalna propozycja teoretycznej refleksji o dziecięcości oraz inspiracja do studiów i badań nad edukacją małych dzieci. Publikacja spełnia też funkcje promocji wartościowych lektur i zapewne będzie wykorzystana jako pewnego rodzaju przewodnik po literaturze, a więc okaże się przydatna nauczycielom, studentom i w ogóle osobom zainteresowanym edukacją małych dzieci. Sądzę, że przyczyni się również do kształtowania jeszcze większej wrażliwości środowisk akademickich na sprawy współczesnej oświaty. Może wreszcie stać się impulsem do ożywienia społecznych dyskusji o istocie, powinnościach i praktyce edukacji - szczególnie edukacji małych dzieci. Jak na jedną niewielką książkę to bardzo dużo. [z recenzji prof. zw. dr. hab. Tadeusza Lewowickiego]. Ten tom jest jeszcze jednym krokiem ku kreowaniu przestrzeni dialogicznego i egzystencjalno-personalnego współbycia nauczycieli/wychowawców z dziećmi/wychowankami. To nie jest książka o kopernikańskim przewrocie w pedagogice, o inwersji pedagogicznych ról, ale o współtworzeniu przez oba światy (dzieci i dorosłych) wspólnotowych przestrzeni czy środowisk życia, w których każdy zyskuje moc swojego rozwoju i odnajduje sens uspołecznienia. [...] z jednej strony ocala ona od zapomnienia ewolucję poglądów i normatywnych oczekiwań wobec transgresji pedagogiki autorytarnej ku pedagogice humanistycznej, a z drugiej strony stanowi propozycję nowych modeli poznawczych, dzięki którym staje się możliwe odczytywanie wielowymiarowości obu światów: dziecięcego i dorosłego. Całość została napisana mądrze, oparta na bogactwie źródeł i subtelnej wrażliwości ich ponow(n-)ego odczytania, budzi zainteresowanie i chęć do polemik czy konstruowania własnych projektów badawczych. [...] Rozprawa pozwala nam dotknąć słów, które są adresowane do kolejnych pokoleń pedagogów. [...] Nie zamykajmy zatem tej serii, bo - jak pisała ulubiona przez B. Dymarę laureatka Nagrody Nobla - Wisława: Tego nie robi się dzieciom. [z recenzji prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44682 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza na polskim rynku książka opisująca konkretne przykłady krótkoterminowej pracy psychoterapeutycznej z rodzinami niemowląt i dzieci poniżej piątego roku życia. Ukazuje rodziny skierowane do poradni psychologicznej z powodu rozmaitych problemów dzieci – od niemowlęcych kłopotów ze snem, karmieniem i płaczliwością poprzez lęki separacyjne, nadpobudliwość, agresję i napady wściekłości, fobie, rywalizację pomiędzy rodzeństwem u starszych dzieci, aż po objawy psychosomatyczne, takie jak egzemy, astma czy nietrzymanie moczu. Brytyjskie terapeutki dziecięce, Louise Emanuel i Elizabeth Bradley, pokazują także czytelnikom paletę dramatów rodzicielskich – sytuacje separacji lub rozwodu, samotnego rodzicielstwa, śmierci lub niepełnosprawności rodzeństwa, depresji poporodowej. Delikatnie i bez oceniania opisują ich związek z kłopotami dzieci. Czytelnik towarzyszy rodzicom podczas sesji terapeutycznych, doświadcza ich zmiany od bezradności i poczucia, że ponieśli porażkę, do ulgi, zrozumienia zachowań swoich dzieci i nadziei. Autorki opierają się na podejściu terapeutycznym wypracowanym przez Tavistock Clinic w Londynie. Korzystają z teorii psychoanalitycznych oraz z wiedzy płynącej z obserwacji niemowląt. Książka przedstawia sprawdzony i stosowany z powodzeniem od wielu lat w Tavistock model pięciu konsultacji terapeutycznych pomocny każdemu specjaliście pracującemu z małymi dziećmi. Jest to pozycja niezbędna dla psychoterapeutów pracujących z dziećmi i rodzinami, ale z lektury skorzystają z pewnością także nauczyciele i opiekunowie pracujący w żłobkach i przedszkolach, lekarze i asystenci rodzinni, a także rodzice chcący zrozumieć swoje dzieci. Niewątpliwym walorem książki są liczne opisy przypadków oraz pokazanie modelu terapeutycznego funkcjonującego w ramach publicznej służby zdrowia. Ukazanie skutecznej pracy z rodzinami z tak małymi dziećmi czyni z tej książki swojego rodzaju podręcznik profilaktyki zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49751 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32973, 32974 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32961, 32962 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30827, 30826 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej