Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Kutno - Wypożyczalnia
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Literatura polska
(2226)
Polska
(2213)
Język polski
(1875)
Poezja polska
(1233)
Matematyka
(1113)
Marketing cyfrowy
(-)
Nauczanie początkowe
(1017)
Wychowanie
(958)
Literatura
(904)
Psychologia
(893)
Pedagogika
(862)
Wychowanie w rodzinie
(859)
Filozofia
(777)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(773)
Historia
(772)
Szkolnictwo
(731)
Wychowanie przedszkolne
(714)
Nauczyciele
(675)
Młodzież
(650)
Pamiętniki polskie
(629)
Fizyka
(598)
Dzieci
(597)
Metody nauczania
(592)
Psychologia dziecka
(588)
Zapobieganie
(585)
Nauczanie
(582)
Sztuka
(549)
Publicystyka polska
(527)
Opowiadanie polskie
(520)
II wojna światowa (1939-1945)
(519)
Literatura młodzieżowa polska
(509)
Rodzina
(473)
Zwalczanie
(462)
Pisarze polscy
(457)
Dziecko
(446)
Muzyka
(444)
Socjologia
(429)
Czytanie
(415)
Kultura
(391)
Uczniowie
(384)
Wojsko
(384)
Kobieta
(382)
Praca
(382)
Język angielski
(378)
Chemia
(372)
Psychoterapia
(366)
Oświata
(356)
Dramat polski
(355)
Relacje międzyludzkie
(353)
Uczenie się
(342)
Nauczanie zintegrowane
(335)
Przyroda
(333)
Biologia
(328)
Osobowość
(316)
Zwierzęta
(310)
Język rosyjski
(302)
Warszawa
(301)
Rośliny
(297)
Gry i zabawy
(287)
Powieść angielska
(287)
Język polski (przedmiot szkolny)
(284)
Język niemiecki
(277)
Unia Europejska
(275)
Pedagogika specjalna
(273)
Uczucia
(268)
Psychologia wychowawcza
(267)
Psychologia społeczna
(266)
Nauka
(259)
Gry edukacyjne
(253)
Ekologia
(251)
Polityka międzynarodowa
(251)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(249)
Mowa
(248)
Matura
(243)
Geografia
(242)
Młodzież szkolna
(242)
Etyka
(239)
Prawo
(236)
Polityka wewnętrzna
(229)
Powieść francuska
(229)
Podręczniki
(227)
zzz
(225)
Zarządzanie
(224)
Psychologia rozwojowa
(220)
Technika
(219)
Szkolnictwo podstawowe
(217)
Bibliotekarstwo
(212)
Środowisko człowieka
(209)
Powieść rosyjska
(205)
Gry i zabawy ruchowe
(203)
Przedsiębiorstwo
(203)
Literatura dziecięca polska
(195)
Powieść polska
(194)
Dziecko trudne
(187)
Ochrona środowiska
(185)
Alkoholizm
(184)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(183)
Teatr
(183)
Żydzi
(183)
Polityka
(182)
Internet
(180)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 303, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także - za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych - ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym - biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing - jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50436 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej