Psychologia pozytywna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Zgierz - Wypożyczalnia
(2)
Kutno - Wypożyczalnia
(1)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(2)
Autor
Ciarrochi Joseph
(2)
Janus Edyta
(2)
Pikiel Sylwia
(2)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Czupała Hubert
(1)
Dudek Joanna (psycholog)
(1)
Greenberger Dennis
(1)
Hayes Louise
(1)
Hayes Louise L
(1)
Padesky Christine A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Literatura polska
(2223)
Polska
(2213)
Język polski
(1875)
Poezja polska
(1233)
Matematyka
(1113)
Psychologia pozytywna
(-)
Nauczanie początkowe
(1017)
Wychowanie
(958)
Literatura
(904)
Psychologia
(893)
Pedagogika
(862)
Wychowanie w rodzinie
(859)
Filozofia
(777)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(773)
Historia
(772)
Szkolnictwo
(731)
Wychowanie przedszkolne
(714)
Nauczyciele
(675)
Młodzież
(650)
Pamiętniki polskie
(629)
Fizyka
(598)
Dzieci
(597)
Metody nauczania
(592)
Psychologia dziecka
(588)
Zapobieganie
(585)
Nauczanie
(582)
Sztuka
(549)
Publicystyka polska
(527)
Opowiadanie polskie
(520)
II wojna światowa (1939-1945)
(518)
Literatura młodzieżowa polska
(509)
Rodzina
(473)
Zwalczanie
(462)
Pisarze polscy
(454)
Dziecko
(446)
Muzyka
(444)
Socjologia
(429)
Czytanie
(415)
Kultura
(391)
Uczniowie
(384)
Wojsko
(384)
Kobieta
(382)
Praca
(382)
Język angielski
(378)
Chemia
(372)
Psychoterapia
(366)
Oświata
(356)
Dramat polski
(355)
Relacje międzyludzkie
(353)
Uczenie się
(342)
Nauczanie zintegrowane
(335)
Przyroda
(333)
Biologia
(328)
Osobowość
(316)
Zwierzęta
(310)
Język rosyjski
(302)
Warszawa
(301)
Rośliny
(297)
Gry i zabawy
(287)
Powieść angielska
(287)
Język polski (przedmiot szkolny)
(284)
Język niemiecki
(277)
Unia Europejska
(275)
Pedagogika specjalna
(273)
Uczucia
(268)
Psychologia wychowawcza
(267)
Psychologia społeczna
(266)
Nauka
(259)
Gry edukacyjne
(253)
Ekologia
(251)
Polityka międzynarodowa
(251)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(249)
Mowa
(248)
Matura
(243)
Geografia
(242)
Młodzież szkolna
(242)
Etyka
(239)
Prawo
(236)
Polityka wewnętrzna
(229)
Powieść francuska
(229)
Podręczniki
(227)
zzz
(225)
Zarządzanie
(224)
Psychologia rozwojowa
(220)
Technika
(219)
Szkolnictwo podstawowe
(217)
Bibliotekarstwo
(212)
Środowisko człowieka
(209)
Powieść rosyjska
(205)
Gry i zabawy ruchowe
(203)
Przedsiębiorstwo
(203)
Literatura dziecięca polska
(195)
Powieść polska
(194)
Dziecko trudne
(187)
Ochrona środowiska
(185)
Alkoholizm
(184)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(183)
Teatr
(183)
Polityka
(182)
Żydzi
(182)
Internet
(180)
Gatunek
Poradnik
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Model DNA-V.
Nastolatki jednego dnia mogą doświadczać intensywnych i zupełnie przeciwstawnych uczuć: euforii i przygnębienia, poczucia przynależności do grupy rówieśniczej i poczucia wykluczenia z niej, entuzjazmu i zniechęcenia, brawury i lęku, wiary w siebie i zwątpienia we własne możliwości. Odczuwają silny stres, ponieważ brakuje im umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z przytłaczającymi emocjami oraz nawiązywania satysfakcjonujących relacji.Przedstawiony w książce model pracy z młodzieżą (DNA-V) łączy założenia terapii akceptacji i zaangażowania oraz psychologii pozytywnej z najnowszą wiedzą naukową na temat procesów rozwojowych. Jest to całościowy program pokazujący, jak pomóc młodym ludziom odkryć i rozwijać własne mocne strony, radzić sobie z trudnymi emocjami oraz przełamywać negatywne wzorce myślenia. Zaprezentowane narzędzia pomagają wykształcić umiejętności psychologiczne, które pozwolą młodym osobom zaangażować się w działania zgodne z własnymi wartościami, osiągnąć stawiane sobie cele, w pełni zrealizować swój potencjał oraz zbudować pozytywne relacje z rówieśnikami i rodziną. Umiejętności te ułatwią im przejście przez trudny okres dojrzewania. Zaprezentowana wiedza została zilustrowana przykładami i opisami przypadków. Książka zawiera zestaw przydatnych materiałów, takich jak formularze i karty pracy, a także ćwiczenia i rady dotyczące dostosowania technik do indywidualnych potrzeb nastolatka. Autorzy wyjaśniają też, jak zorganizować pracę w dużych grupach i klasach szkolnych. Niniejsza książka to nieocenione źródło wiedzy dla psychologów, psychoterapeutów, nauczycieli i pedagogów oraz dla każdego, komu leży na sercu dobro młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Autorka przedstawiła psychologię w kontekście aplikacyjnym, specyficznym dla prowadzenia procesu terapii zajęciowej, odnoszącym się przede wszystkim do budowania właściwej relacji z uczestnikiem terapii opartej na wzajemnym zrozumieniu, właściwej komunikacji wpisującej się w podejście Person-Centered Practice. Ważnym elementem publikacji jest także ukazanie problematyki udzielania wsparcia społecznego osobom znajdującym się w sytuacjach trudnych.Wykonywanie zawodu terapeuty wymaga również dbałości o własne zasoby psychiczne poprzez profilaktykę wypalenia zawodowego, radzenie sobie ze stresem czy zarządzanie energią własną. Wiedza psychologiczna podlega ciągłej aktualizacji, pojawiają się nowe subdyscypliny. Jednym z celów niniejszej książki jest wykazanie możliwości stosowania w działaniach terapeutycznych stosunkowo nowej subdyscypliny psychologii - psychologii pozytywnej.Książka zainteresuje terapeutów zajęciowych, niezależnie od ich miejsca zatrudnienia, dla których wiedza z zakresu psychologii wydaje się być kluczowa dla powodzenia realizowania procesu terapii zajęciowej. Adresatami zawartych w niej treści są także członkowie zespołu interdyscyplinarnego, w szczególności lekarze, pielęgniarki, psychologowie czy fizjoterapeuci, dla których interesujące może być poznanie specyfiki pracy terapeutów zajęciowych oraz nabycie wiedzy dotyczącej kierunku zmian dokonujących się w ramach profesjonalizacji zawodu terapeuty, które są zorientowane na dostosowanie do europejskich i światowych standardów. Publikacja może stanowić źródło informacji dla studentów kierunku terapia zajęciowa, którzy dopiero rozpoczną swoją karierę zawodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47476 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47186 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej